sobota, 27 czerwca 2015

Wszyscy kochamy lesbijki

Możesz się ukrywać tak mocno jak chcesz za swoją homofobiczną zasłoną nienawiści wobec lesbijek, lub - częściej i mocniej - gejów, a ja i tak wiem, że od czasu do czasu na redtubie klikasz w  kategorię z "L" na początku. Nie wstydź się tego.



Tak jak my nie wstydziliśmy się dziś pokazać swojej przynależności do tęczowej połowy fejsbuka i świata. Wy zmienialiście swoje profilówki na kolorowe, a my - razem z przyjaciółmi - wzięliśmy udział* w Oslo Pride Parade, czyli tłumacząc na nasze - Paradzie Równości. 


Obejrzyjcie sobie zatem fotki tej parady rozpusty, cieszcie się i dzielcie radością, miłością, szczęściem i tęczą. No i jednorożcami oczywiście :)


Bartek idealnie wmieszał się w tłum i dopasował do towarzystwa :)


 A Daria jeszcze lepiej!
(Grześ też, ale się schował)


 Tu akurat organizacja zajmująca się walką z HIV, ale były też tęczowe reprezentacje firm m. in. z branży IT, Amnesty International, związek prostytutek i... pielęgniarek.



Byli trochę starsi...

 I najmłodsi :)
I wszyscy byli szczęśliwi i kolorowi :)

*Ja wprawdzie uczestniczyłam tylko duchem, bo ciałem musiałam być gdzieś indziej, ale wszystko mi opowiedzieli i teraz opowiadam Wam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz mój tekst. Nawet jeśli się ze mną nie zgadzasz. Jeśli tak jest - bardzo chętnie przeczytam o Twoim punkcie widzenia, ale nie obrażaj, nie mów, że jestem głupia, uderzyłam się w głowę albo rodzice mnie nie kochali.
Enjoy :)